A Red ,Red Rose
A Red,Red Rose
—— Robert Burns
O my luve is like a red, red rose,
我的爱如红色玫瑰
That's newly sprung in June;
于六月新生
O my luve is like the melodie
我的爱如美妙的旋律
That's sweetly played in tune.
悦耳的奏响
As fair art thou , my bonnie lass,
你如此美丽,我美丽的姑娘
So deep in luve am I;
我深陷爱河
And I will luve thee still, my dear,
我将永远爱你,吾爱
Till a' the seas gang dry.
直到海水干涸
Till a' the seas gang dry, my dear,
直到海水干涸,吾爱
And the rocks melt wi' the sun;
岩石随着太阳融化;
And I will luve thee still , my dear,
我将永远爱你,吾爱
While the sands o' life shall run.
当生命的沙粒仍然流淌。
And fare thee weel, my only luve,
再见,我唯一的爱
And fare thee weel a while;
再见,片刻的告别
And I will come again, my luve,
我将再次回到你的身边,吾爱
Tho'it were ten thousand mile!
即使相隔万里
这篇影评有剧透