Who The Hell Is Pete Doherty? (2005)

导演: Roger Pomphrey
制片国家/地区: 英国
语言: 英语
上映日期: 2005-06-06(英国)
片长: 74分钟
IMDb: tt3355610
暂无评分

Who The Hell Is Pete Doherty?的短评 · · · · · · ( 全部 10 条 )

热门 /  最新 / 

0 gui 看过 2015-09-21 22:48:39

in some way, this is peter at his best(apart fro the young and innocent peter) with his shambolic charm. drug had made him slim but not slow he's self-consious about his appearance(tks to the super mo... in some way, this is peter at his best(apart fro the young and innocent peter) with his shambolic charm. drug had made him slim but not slow he's self-consious about his appearance(tks to the super model gf) and babyshambles was in its most interesting form. alas,Alan wass is gon (展开)

4 Nemo 看过 2016-05-21 22:20:22

比起旁观者更喜欢这部,私人镜头很多且活泼,台上与kate moss激吻,台下Lisa Moorish和儿子看演出,甚至整个乐队一起捣白粉都录了进去,bonus送的FF/Albion的MV和采访,香烟镜头都被马赛克了……印象很深的是挚友讲到吸毒前生龙活虎的胖子,独自弹唱的部分也特别煽情

0 巧克力维他奶 看过 2018-08-03 22:49:04

原来Pete还有这个记录片啊 post-libertines之后的皮 嘤(在油管看的 不知道是不是对着资源拍的 画面一直歪来歪去的

1 PhotoniKaka 看过 2013-05-20 18:09:00

哈哈 第一次添條目

0 Kmoo 看过 2016-07-02 08:07:56

A poet, a lunatic

> 更多短评 10条
为什么被折叠? 有一些短评被折叠了
评论被折叠,是因为发布这条评论的账号行为异常。评论仍可以被展开阅读,对发布人的账号不造成其他影响。如果认为有问题,可以联系豆瓣电影。
你关注的人还没写过短评
我要写影评

Who The Hell Is Pete Doherty?的影评 · · · · · · ( 全部 0 条 )


讨论区   ·  ·  ·  ·  ·  ·

> 去这部影片的讨论区(全部0条)

以下片单推荐 · · · · · · ( 全部 )

谁在看这部电影 · · · · · ·


订阅Who The Hell Is Pete Doherty?的评论:
feed: rss 2.0