周末夜现场后台特别篇 Saturday Night Live Backstage Special (2011)

导演: Kenneth Bowser
编剧: Kenneth Bowser
主演: 洛恩·迈克尔斯 / 塞斯·梅耶斯 / 史蒂夫·马丁 / 蒂娜·菲 / 亚历克·鲍德温 / 安迪·萨姆伯格 / 玛娅·鲁道夫
类型: 喜剧 / 纪录片
制片国家/地区: 美国
语言: 英语
首播: 2011-02-20
集数: 1
单集片长: 84分钟
又名: 周六夜现场幕后特别篇
IMDb: tt1899280
5星
59.1%
4星
34.1%
3星
6.8%
2星
0.0%
1星
0.0%

周末夜现场后台特别篇的分集短评 · · · · · ·

讨论区 · · · · · · ( 全部 )

讨论 作者 回应 最后回应
看过的亲 请问是在哪看到的? S 2 2011-12-28 17:59
> 全部讨论1条
讨论 作者 回应 最后回应
看过的亲 请问是在哪看到的? S 2 2011-12-28 17:59
> 全部讨论1条

周末夜现场后台特别篇的短评 · · · · · · ( 全部 33 条 )

热门 /  最新 / 

0 大白臉WC15 看过 2012-03-03 11:47:59

伟大

0 不勤劳的小院长 看过 2011-12-20 18:16:18

无以言表

0 突然粉碎 看过 2012-03-07 23:24:05

感谢ydy SNL小分队

0 抖啊抖 看过 2012-06-03 16:11:57

龙哥真伟大!给人世间带来这么多欢乐!

0 Bèn 看过 2012-02-26 21:01:55

it ain't that easy to make a great show,that's why we should appreciate not only the cast but also the producer,writer,the whole crew.and that's also why i like to learn the background.Last,all the ho... it ain't that easy to make a great show,that's why we should appreciate not only the cast but also the producer,writer,the whole crew.and that's also why i like to learn the background.Last,all the honor to Lorne Michaels!SNL can't be so great without you! (展开)

> 更多短评 33条
为什么被折叠? 有一些短评被折叠了
评论被折叠,是因为发布这条评论的账号行为异常。评论仍可以被展开阅读,对发布人的账号不造成其他影响。如果认为有问题,可以联系豆瓣电影。
你关注的人还没写过短评
我要写剧评

周末夜现场后台特别篇的剧评 · · · · · · ( 全部 0 条 )


以下片单推荐 · · · · · · ( 全部 )

谁在看这部剧集 · · · · · ·


订阅周末夜现场后台特别篇的影评:
feed: rss 2.0